Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Hij vind dit mooi en leuk om te doen , laat hem dan lekker .
Persoonlijk is het ook niet mijn smaak , maar er zijn wel meer projecten hier op het forum die niet mijn smaak zijn en daar zal ik niet de enige in zijn die dat vind.
En wat een RAT-Rod betreft weet hij heel goed wat dat is .
Er zijn 3 hot rods en 1 rat rod ( in aanmaak) heel dicht bij hem in de kennissen kring .
|
Ik wil hier toch even op reageren, wat mij persoonlijk stoort aan het hele rat look gebeuren, is dat het roestige juist op de meest onlogische plekken zit.
In dit geval zit het op de bovenkant van het achter spatbord, bovenkant deur en bovenkant van het voorste spatbord.
Ik zag een tijd terug een rat look Golf 2, met roestige C stijlen en een roestige motorkap, ook van die onlogische plekken voor roest.
Of enkel de motorkap roestig en de rest redelijk, dat maakt ook totaal geen logica, niet dat logica en stijl altijd even goed samen gaan maar het is jammer.
Nog niet gesproken dat de meeste auto's van ongeveer 25 jaar oud niet zoveel oppervlakkige roest hebben, ten minste, normaal gesproken niet.
Het is gewoon eeuwig zonde dat een auto naar mijn mening, bewust wordt gesloopt voor een bepaalde stijl(helemaal als het niet rendabel is om de schade terug te draaien).
Nee, het stance/max camber gebeuren port mij ook niet, en max verlagen tot het schraapt is naar mijn mening ook gewoon slopen maar dat terzijde.
Voor de rest, wat Hans met zijn auto doet, moet ie zelf weten uiteraard, maar de consequenties zijn nu wel dat ie de Audi nog steeds heeft en niemand hem wilt.
Ik vermoed als ie hem normaal had gelaten, hij er A; meer geld voor kreeg, B; sneller verkocht kreeg, C; waarschijnlijk een liefhebber had gevonden die de wagen zou koesteren.