View Single Post
Old 09-04-2015, 07:23
Ron mk1 Ron mk1 is offline
Married to PC

Toch maar eens reageren hier , ja de auto zag er goed uit toen hij hem bij ons kocht .

Wat hij er nu mee gedaan heeft moet hij zelf weten . Iedereen heeft zijn eigen mening over een bepaald uiterlijk . Net als jullie ....

Hij vind dit mooi en leuk om te doen , laat hem dan lekker .
Persoonlijk is het ook niet mijn smaak , maar er zijn wel meer projecten hier op het forum die niet mijn smaak zijn en daar zal ik niet de enige in zijn die dat vind.

Laat iedereen lekker in zijn waarde .

En dat er genoeg kleurloze auto`s op de sloop staan om zoiets van te maken is zeker waar .
Maar er staan ook genoeg golfjes 1,2,3,4,5,6 op de sloop , dus dat zegt niks.

En ja , misschien is hij wel een soort van eigenwijs . Maar dat zijn er ook wel meer hier . En we hoeven natuurlijk niet allemaal te luisteren naar iedereen zijn goed bedoelde advies .

Anders hadden we allemaal een golf 2 van MP gekocht voor 500 euro , daar een FK schroefset van 199 euro op gemonteerd . En dan BBS velgen eronder die meer waard zijn ( denken ze ) dan de auto 2x . Met nang pang banden eronder omdat het geld op is . En dan maar klagen dat ze weinig grip hebben als ze met hun 1.3 de bocht om willen scheuren .

En wat een RAT-Rod betreft weet hij heel goed wat dat is .
Er zijn 3 hot rods en 1 rat rod ( in aanmaak) heel dicht bij hem in de kennissen kring .
Reply With Quote