View Single Post
  #49  
Old 06-04-2015, 16:29
Ilker Ilker is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 324
Default

Quote:
Originally Posted by MocroPlay
Tres bien haha

Ach als je er een ander blok in wil doen, stop er dan een 1.9TD AAZ in, dan heb je een redelijk betrouwbaar blok die wat meer kan hebben dan de 1.6TD (1V, JR en RA/SB motoren). Dan kun je meteen de intercooler voor dat blokje gebruiken en heb je nog steeds een simpel blokje met zo min mogelijk electronica derop. never nooit last van storingen en als iets kapot is dan is het meestal ook goedkoop op te lossen. dat is wel anders dan met de TDI's die je bijna altijd moet uitlezen.

1.9TD AAZ + IC
K14 op 1.0 of 1.2 bar en een lekker veilige 100PK.

Als mijn blokje aan zijn laatste kilometer komt doe ik misschien het zelfde, blijf toch IDI verslaafd.

Ik kon met een kkk24, m'n maatje zijn Golf 4 tdi 115pk op de hielen zitten Nu met het 1V blok met een k14 SB dieselpomp en een iets dikkere downpipe, gaat ie wel lekker vooruit, Alleen iets minder als die k24.

Lijkt me inderdaad ook een niet al te moeilijk ideetje om een TD van een Golf 3 te nemen.
Reply With Quote