View Single Post
Old 03-04-2015, 00:03
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

Lag weer wat te wachten toen ik thuis kwam, wat klein grut besteld bij Turbozentrum Berlin weer, prijs van het kleine grut wordt ooo zo vaak even vergeten als mensen denken aan een turbo ombouw.

Hier ligt gewoon even 100 euro op de foto, paar pakkingen, geharde studs voor het spruitstuk, 3 xsilliconenbrut en wat vacuumslangetjes :shock:

Had nog genoeg veren liggen van mijn Tial MVS wastegate, en ja hoor, die kun je dus weer niet gebruiken in zon F38 van Tial, dus dat betekent even lekker weer 60 eurooootjes aftikken voor 2 kleine kutveertjes die nog geen 0.50 inkoop kosten denk ik :SCRATCH:

Heb nu zo goed als alles liggen om de rotzooi om te bouwen, zal een en ander gelast moeten worden,maar heb een super lasser, binnenkort alleen nog wat nieuwe vliegwielbouten bestellen etc voor de koppeling en dan zijn we redelijk op weg geloof ik.

Morgen komt mijn alu intercoolerbuizenkitje binnen, 1 x nieuwe/laaste velg zweeft ook ergens rond in europa, zal binnenkort ook wel s komen.

Vant weekend maar even begin maken met de remklauwen geel te maken zodat die ook gelijk eronder kunnen als de auto thuis is en EPYTEC hun werk gedaan heeft, qua kwaliteit kan ik echt niets slechts zeggen over Epytec, maar over mailcontact , Tering dat heb ik bij geen enkel bedrijf zo waardeloos meegemaakt als bij deze Duitse heideneukers :GRR:

To ben continued, als het nu s wat mee zit dan vanavond dan eindelijk een fotootje van kleur :E