02-04-2015, 13:58
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
@Dopue
Klopt, die met witte wijzers zijn er genoeg (Heb er 1 reserve in perfecte staat). Ik ken een aantal figuren die spoten de witte wijzers oranje om deze tellerunit na te maken om snel rijk te worden  maar er is nog 1 verschil dat is dat de achterplaat rondom de ledjes net een andere kleur zwart is (beetje antraciet zwart als je goed kijkt).
Heb meerdere mk1 tellers gerepareerd maar ben ermee gestopt omdat mijn onderdelen op beginnen te raken. Daarnaast wordt het steeds moeilijker om nog fatsoenlijke tellers in te kopen. Veel folie problemen en MFA storingen en dan nog de hoofdprijs vragen.
Er is wel weer veel nieuw nog te krijgen maar tegen behoorlijke prijzen. Folie 70 tot 100 Euro , MFA boven de 100 Euro en ga zo maar door.
Beste teller voor de MK1 is in mijn beleving de JB teller (dus tot 220 km/h met toerenteller) 1 brede stekker zie post van Style o.a. uit de Golf C zit weinig poes pas aan wat kapot kan gaan (klokje loopt vaak wel desynchroon). De tellers met MFA zijn leuk maar was meer een soort gadget want echt accuraat is het allemaal niet maar wel leuk als het allemaal werkt.

|