31-03-2015, 01:17
|
Forum Newbee
|
|
|
|
De wagen is inmiddels in gereden 2500 km staat erop en ben dan nu ook wat verder geweest dan de 3000toeren er zit al wat vermogen in dat merk ik wel en volgens jd staat de turbo nu op 0,7bar dus zou er los weg 1bar moeten bij kunnen . De auto gaat binnen 3 weken terug naar wilco voor onderhoud en nazicht zodat ik weer met een gerust gevoel kan verder toeren en 1 mei mag ik en wilco ons gaan aan melden bij jd voor de afstelling van de wagen 😎 normaal gezien word er dan nog nog een andere achteras onder gemonteerd met schijfremmen die ik nu toch wel mis als we wat harder gaan dan de teller kan aangeven 😀 en er zal ook een turbo controller geplaatst worden zodat hij niet steeds op zijn maximale turbodruk hoeft te draaien . Zoals al heeft vermeld ga ik met de auto de barrel challeng rijden in 6 dagen 6 landen bezoeken waaronder Duitsland Oostenrijk Italië Slovenië Kroatië en sjeichè . Al hoewel de rond rit niets met snelheid heeft te maken lijkt het mij toch zeer leuk om te doen 😏 . Had graag wat foto.p gepost maar dit lukt me spijtig genoeg niet de auto is terug rood geworden na wat poetsen ipv roze want dat was hij echt wel en de oerlelijke velgen wat er onder stonden zijn eraf ligt 16inch staal op nu veel beter als wat het was en ook staat er een radio en boxen 😎
|