Thread: Caddy 1
View Single Post
Old 24-03-2015, 12:32
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Jan-Turbo
Klopt, zeker leuk iets te hebben wat een ander niet heeft maar als je m verkoopt heeft een ander wat jij niet hebt: een rijdende caddy.
Tfsi klinkt leuk maar is het haalbaar? Krijg je het legaal op de weg? Kom je ermee door elke benodigde keuring? In Belgiƫ ligt dat iets anders als in nederland heb ik begrepen...
En de vraag: waarom? Omdat het leuk is. Omdat het snel is. "Zeker 200 pk" willen. Voor een kenner leuk om te weten maar de meeste bewonderaars zullen toch naar het uiterlijk kijken en daar op beoordelen. 150 pk voor een kleine 1000 kg uit een 20 vt, dat zijn 15 paarden per 100 kg. Denk dat die laatste 5 paarden per 100 kg weinig tot geen verschil gaan maken. Nogmaaks, iets hebben wat een ander niet heeft is leuk maar dan loop je dus het risico dat dergelijke tegenslagen je de das omdoen. En dan hebben die anderen wel wat jij niet hebt en wie is dan de winnaar.
Zoals gezegd, super project en niet van de hand doen. Gewoon ff stijf nadenken en iets minder 'willen' dan komt t best goed

das het probleem hier in belgiƫ ... motorswaps kun je niet legaal doen de grootste reden waarom ik meer neig naar tfsi dan 20vt omdat de tsfi weer wat jonger is

ik wil graag een jonge frisse motor die gerust nog 10 jaar zonder grote kosten , veel 20vt hebben al 2ton gelopen ,

haalbaar zal het wel worden maar sowiezo wordt het duur , 20vt is daarin wat goedkoper (denk ik )

eigenlijk wil ik een caddy 1 4motion met een 2.0 16v Turbo (zoals Vampir16v ) maar dat is dan weer niet haalbaar :p dus hou ik het maar op een turbo met +- 200pk dus over het willen gedeelte ben ik al serieus ingekrompen
Reply With Quote