Quote:
Originally Posted by René
Beter dat je hem niet meer klaar gaat maken voor Bergrennen, Wilco!
Het is een hele mooie klasse, maar als je daardoor je auto moet gaan bouwen volgens allemaal regels, dan was ik er ook gauw klaar mee geweest. Gewoon een dikke racer bouwen naar eigen smaak en gevoel en dan lekker kilometers maken tijdens trackdays lijkt me veel beter.
En na flink wat ervaring is Time Attack inderdaad een goede optie. Geen regeltjes wat betreft het project..gewoon inschrijven voor de Extreme klasse en dan is volgens mij alles mogelijk toch?
Vorige week nog een aantal 2.5 5cil Turbo`s horen rijden op TT Assen...klinkt goed! 
|
In Engeland is er een Time Attack speciaal voor de Youngtimers wat mij erg aansprak, maar om elke keer weer naar Engeland te rijden, mwa wie weet
Gisteren nog op Zandvoort wezen kijken, en het is wel een kleine deelnemersveld en alles is slecht geregeld.
Het meeste plezier lijk ik van het bouwen te hebben, en dat is natuurlijk het leukst met zo min mogelijk regels waardoor ik mij meer bezig kan houden met het ontwikkelen en toepassen van de bedachte verbeteringen.
Ik ga weer verder met de TT-RS motor omdat ik dit de mooiste motor vind voor als ik mag kiezen zonder dat er regels zijn. Ik heb idd de door jouw geplaatste foto's gezien waarvan ik dacht dat er een TT-RS bij zit
Ik heb een nieuwe cilinderkop kunnen kopen en wil daar nog een nieuw onderblok met krukas bij kopen zodat ik daar andere zuigers en drijfstangen in kan zetten. De Loba LB500 turbo is perfect en ga ik niet veranderen naar groter omdat dit anders ten koste gaat van de response enz. Ik wil van het FSI af en heb nu een offerte lopen voor maken/frezen van het door ons zelf ontwikkelde inlaatspruitstuk die het tussenstuk zal vervangen voor een deel met hier in dubbele injectoren.
KMS zal waarschijnlijk het werk gaan doen. Ik kan met origineel gaan rijden, maar het FSI systeem zit mij niet lekker omdat hier te veel nadelen aan kleven en vooral voor sportdoeleinden.
Ook ben ik bezig met nieuwe motorsteunen die ik wil integreren in de rolkooi omdat ik een soort van spaceframe in een bestaande body wil gaan bouwen, puur om hem op kenteken te kunnen houden.