Mooi project maar jammer dat het tegenzit. Dat gebeurd echter bij elk 'project' wel een keer. 1 van mijn vorige projecten heeft eens 4 maand stil gelegen door een tegenslag.

En zo ineens de draad weer opgepakt maar eigenlijk nooit gedacht aan verkoop.
Ik denk dat het probleem bij jou project in jezelf schuilt. Naar mijn idee wil je wat teveel, iets wat een ander niet heeft. Niks mis mee natuurlijk maar dan kunnen dergelijke tegenslagen je wel de kop kosten, zeker als je de kosten ook gaat rekenen. Geld kosten doet het toch maar dat doet elke hobby.
Waarom niet 'gewoon' een 1.8 20vt erin? Is al veel vaker gedaan, is geen gigaklus en geeft je meer dan genoeg power voor een Caddy. Vergeet niet dat de Caddy mk1 er niet op berekend is gigantisch veel power te verwerken. Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat het kan!
Ik denk dat het voor jou verstandig zou zijn gewoon ff terug te gaan naar de basis: Leuke caddy opknappen, mooi kleurtje erop, uiterlijke details uitwerken en een knappe motor erin. Een 1.8 20vt erin en deze zomer lekker toeren. Deze motor kun je dan later altijd nog eens verder modificeren met een andere turbo enz enz.
Deze caddy nu weg doen zou de grootste zonde zijn en daar ga je echt spijt van krijgen!
Succes in elk geval