View Single Post
Old 15-03-2015, 20:59
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Update van de diverse vorderingen, en helaas de dingen die tussendoor 'eventjes' mis zijn gegaan.

Om met het slechtste te beginnen, bus staat bij de schadehersteller om het hefdak te herstellen ivm een gescheurde linker voorhoek/punt. Om het kort te vertellen, het hefdak had ik compleet losgehaald om het eea te passen voor een 100% passing/afstelling van het dak maar in je eentje een dak balanceren is geen aanrader. Dak is eraf geschoven en met de punt op de stenen.

Paar uur voor het slopen van het dak ook nog een klein gaatje in het tentdoek gemaakt, als je gaat slopen doe het dan goed Kan hem dinsdag weer ophalen met hersteld dak.

Dan de positieve dingen want die zijn er natuurlijk ook

Woensdag is de bus omgekeurd naar camper, met 4 zitplaatsen. Ik had geen originele gordel voor rechtsachter, deze zit in de dakkast. Ik heb zelf een gordel gemaakt met 2 insteekdingen, niemand die het ziet want is zga origineel.

Bearlock is dus binnen, wil natuurlijk niet dat iemand anders gaat genieten van mijn bus, de latere types hebben zoals te zien op de foto extra afdekplaten voor onder de bus.

Ivm gewicht vd camper is een Eibach verenset aangeraden dus deze aangeschaft, ik zal dmv divere onder/bovenschijven de boel zo laag en zo recht mogelijk zetten.

Het hefdakrubber was niet helemaal top meer en na de val ook nog de metalen voering gebroken dus een nieuw rubber gekocht.

Tevens een nieuwe originele gordijnenset binnen en binnenin de bus een hoop afgebouwd. Als de bus weer terug is zal extra foto's plaatsen.
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote