De kantelbokken zijn bijna klaar en ik hoop mijn mk2 hier deze week nog in te kunnen gaan hangen.
Verder ben ik bezig om een Rally-tunnel netjes en kaal te maken zodat ik deze er binnenkort in kan gaan lassen.
Afgelopen weken was ik ook weer op zoek naar een bijzondere auto om weg te zetten voor het geval ik weer gezondheidsproblemen krijg etc. Een soort van verzekering zonder dat er een groot deel bij de verkeerde personen terecht komt en vervolgens alsnog niet uit zullen keren enz. Bij een goede gezondheid is het een soort van spaarvarken
Na een poos uitzoeken is het uiteindelijk een Ferrari Dino 208 GT4 geworden.
Deze is erg belangrijk voor de geschiedenis van Ferrari en zal meer waard gaan worden. Hoeveel is nog een verrassing en kan zowel mee als tegen vallen. Afschrijven zal hij in elk geval niet en en volstaat al.
Deze is als enigste Ferrari getekend door Bertone en lijkt hier door veel op de Lancia en Countach enz.
Mijn favoriete auto is dit niet, want dat is toch wel een oude 911, 964 of een Lotus Elise en de Golf mk2. De Lancia's vind ik super, maar durf ik nooit te kopen doordat het een uitstervend soort is helaas.