View Single Post
Old 20-02-2015, 22:11
Bastiaan86's Avatar
Bastiaan86 Bastiaan86 is offline
VW Fanatic

bedankt voor alle leuke reacties

Ik had ook altijd meer met 3-deurs dan 5-deurs, maar ik vond t totaalplaatje toch wel erg leuk zo! En 5-deurs zijn idd nog zeldzamer.

De knippers in de schermen zijn me een doorn in het oog, die gaan er zeer binnenkort uit, heb de dopjes al liggen. Die zal ik phoenixrood verven. Uiteindelijk wil ik de gaten netjes dicht laten maken, maar dan heeft voor nu even nog geen prioriteit.

@jason: hij is nog nooit overgespoten of opgeknapt, heeft al heel lang binnengestaan en dat is ook te zien hier en daar slechts wat oppervlakkige roest maar niets schokkends. hij staat hier ook weer lekker droog binnen Aangezien jij ook een modeljaar 76 hebt, zou jij misschien een closeup foto kunnen maken van wat er onder je handschoenenkastje zit (in je topic ontbreken veel foto's)? ik denk namelijk dat ik die zwarte plaat heb gevonden die ik ook bij jou eronder zie zitten (morgen post ik foto ) maar er lijkt bij mij nog wat te ontbreken... wat ik denk gevonden te hebben is nummer 3 op dit plaatje:

@barn: thanks voor de info! en dat certificaat zal ik gelijk even opvragen

Kan een moderator misschien de titel van dit topic aanpassen naar "Mijn nieuwe Golf 1 swallowtail" ik krijg t niet voor elkaar. Dan kan ik dit topic blijven gebruiken om af en eens een update te plaatsen.
Reply With Quote