Thread: ReinoutMK1
View Single Post
Old 14-02-2015, 17:05
ReinoutMK1's Avatar
ReinoutMK1 ReinoutMK1 is offline
Volksforum aandeelhouder

Toch ook maar wat updates posten van de voorbije tijd.
Een paar weken na aankoop heb ik gekeken naar een nieuw interieurtje. Op het forum zag ik dat speedfreax twee stoelen, een achterbank en deurpanelen te koop had staan. Ze kwamen uit een cabrio.

De twee stoelen zijn opgebouwd met de zitting van een Golf en de rug van Porsche.

Bij het plaatsen merkte ik dat de hendel om de stoel te verschuiven aan de andere kant zit bij de nieuwe stoel. Ik heb geprobeerd of ik dit nog kon veranderen maar de simpelste manier is toch om gewoon eenmaal de stoel te stellen door handmatig het pinnetje naar buiten te trekken. Hoe vaak verstel je nu een stoel? Er mag toch niemand anders in mijn auto rijden

De achterbank van een cabrio past niet in een coupé. Slecht researchwerk ik weet het maar ach. Daar verzinnen we nog wel wat op! Vandaag langs een autostoffeerderij gereden voor een offerte. Er moet hier en daar nog wat worden aangepast maar hij zal op mijn huidige / oude frame worden geplaatst.

(Die gaten in de panelen worden ook nog vervangen).

Om de deurpanelen passend te krijgen moest ik het raammechanisme ombuigen. Dit zat voor het speakergat.
De deurpanelen zitten er inmiddels een aantal weken in maar de drukpunten komen weer lost aan de onderkant dus hiervoor moet ik nog wat verzinnen.

Uiteindelijk mag gezegd worden dat het eindresultaat er mag wezen!

Voor:

Na:

De foto teaset al naar mijn volgende update: het Lupo stuur. Maar daar kom ik een andere keer op terug.
Mijn Marktplaats advertenties
Reply With Quote