Thread: Golf Limited
View Single Post
  #30  
Old 06-02-2015, 08:06
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
dat zijn ook stuk voor stuk ook auto's waar zelfs de grootste autofoob nog wel aan ziet dat er iets 'niet klopt'...rechtstreeks afgeleid van rally of DTM auto's.. Dutchbuild..
enkel zonder gestript interieur en livery..
een limited daarentegen zou je (doet niemand,je was wel gek)gewoon op een parkeerterrein weg kunnen zetten tussen de leasebakken en 2e hands gebakjes..en (bijna)niemand die het ziet..
sterker nog,op Baarlo heb ik ooit foto's gemaakt van een Golf 1 GTI en daarnaast stond toen een Limited..
jaren later zit ik door foto's te bladeren en kom die afdruk tegen..
nu denk ik 'zag je dat toen niet?' ...wist ik veel ,,was gewoon een zwart 4 deurs Golfje 2 met BBS wielen..
dat maakt hem voor mij zo exclusief..het ziet er zo 'normaal' uit..



En das de reden waarom er bijna niemand zoveel geld er voor over heeft ... Een rallye heeft een andere look dat ziet iedereen , maar de limited lijkt op een 5 deurs met blauwe randjes ( leuk weer iemand die zitten knutselen heeft met blauwe verf ) enkel vw liefhebber kennen de limited ( en dan is het nog enkel van zien op the interweb of van horen zeggen ) een echte vw liefhebber gaat toch nooit 40k voor een golf geven ? Of heb ik dit nu echt verkeerd voor ? Hoe graag ik een limited wil , voor dat geld koop ik me wel een RS6 avant ( mss niet zo uniek , maar net zo geil )
Reply With Quote