View Single Post
Old 29-01-2015, 08:49
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Op het moment dat er een gezin komt kijken wordt je idd een stukkie tammer
Misschien kan ik hier een klein beetje over meepraten aangezien ik een zoon van 14 heb
En die mongolen in Oostenrijk zijn het goed aan het verkloten voor iedereen
Dat geloof ik graag, zou raar zijn als dat niet het geval is. Hoewel, je maakt mij niet wijs dat iedereen die zo'n soort auto heeft nooit een keer het gas intrapt (ongeacht je leeftijd, burgerlijke stand, ouderschap of wat dan ook), daar heb je zo'n auto voor toch? Daar ligt een wezenlijk verschil met jezelf iedere dag als een wegpiraat door het verkeer begeven. In Wörthersee zijn er inderdaad genoeg die de grenzen overschrijden, maar dat zijn echt niet alleen de jonkies, dat was 't punt.

Ik vind trouwens verhalen uit de praktijk zoals die van Polo1w een toevoeging aan dit topic. Echter kan je in dit geval moeilijk de oorzaak bij de licht(!) getrokken band leggen. Je rijdt met 2 wielen (waarschijnlijk stapvoets) de berm in omdat de weg te smal is (niet echt een het schoolvoorbeeld van snel bochtenwerk met stretched banden). Als daar een scherpe steen of een stuk glas ligt, dan prikt die een niet getrokken bandje ook gewoon lek. Dat is gewoon pech hebben dat je net 't verkeerde moment de berm in rijdt.