View Single Post
Old 28-01-2015, 22:29
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Misha
Dit is ook een beetje de pot verwijt de ketel natuurlijk, als je het met uitspraken als onderstaande eens bent neem ik een tirade over verantwoordelijkheid niet echt heel hoog op als je 't niet erg vindt.

Anyways, iedereen doet wel eens een keer wild op de weg.. daar ben je een petrolhead voor. Als je een snelle auto hebt dan wil je daar een keer gebruik van maken. In mij geval trap ik een keer door op de Duitse snelweg (veel verantwoordelijker kan je 't niet doen denk ik, op een rondje circuit na). Op hoe wild je doet en met wat voor auto/vermogen moet je je bandenkeus afstemmen, 1 keer in 't jaar even jagen op de Duitse Autobahn is voor mij minder belangrijk dan de juiste look. En zo heeft iedereen z'n eigen redenen om te doen wat hij doet, en da's maar goed ook.

Wild zijn, doe ik graag in bed met mijn vrouwtje

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je klinkt als een jong iemand die nog geen vrouw en kinderen (verantwoordelijkheid) heeft.

Ik hoop dat je geen brokken zal maken totdat je later zal bijdraaien, want ben nog steeds geen ouder iemand tegen gekomen in een auto die met getrokken banden met 200+ wild doet op de openbare weg
Reply With Quote