View Single Post
Old 28-01-2015, 22:15
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Verder moet je ook kunnen begrijpen dat er nog steeds zoiets is als verantwoordelijkheid. Als je deelneemt aan het verkeer, kan je geen risico's nemen omdat je er ook een ander mee kan hebben.
Dat je het zelf durft om 200+ te rijden met getrokken jabiebabbiebanden mag je zelf weten, maar er is altijd nog een risico dat het mis kan gaan.
Dan rij je niet alleen jezelf plat, maar misschien ook een ander die zich wel netjes aan de regels heeft gehouden.
Daar zijn de regels voor bedoeld, of je het nu leuk vind of niet.
Dit is ook een beetje de pot verwijt de ketel natuurlijk, als je het met uitspraken als onderstaande eens bent neem ik een tirade over verantwoordelijkheid niet echt heel hoog op als je 't niet erg vindt.
Quote:
Originally Posted by VWJYI
Geen idee hoe hard jullie een beetje rond een rotonde of iets dergelijks rijden, maar schijnbaar niet hard genoeg....

Anyways, iedereen doet wel eens een keer wild op de weg.. daar ben je een petrolhead voor. Als je een snelle auto hebt dan wil je daar een keer gebruik van maken. In mij geval trap ik een keer door op de Duitse snelweg (veel verantwoordelijker kan je 't niet doen denk ik, op een rondje circuit na). Op hoe wild je doet en met wat voor auto/vermogen moet je je bandenkeus afstemmen, 1 keer in 't jaar even jagen op de Duitse Autobahn is voor mij minder belangrijk dan de juiste look. En zo heeft iedereen z'n eigen redenen om te doen wat hij doet, en da's maar goed ook.