View Single Post
  #35  
Old 28-01-2015, 20:33
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik geloof zeker dat een wat getrokken band prima kan rijden, maar wat als je plotseling moet uitwijken voor zoiets als voor iemand zijn kind bijvoorbeeld
Idd dit doe je normaal gesproken niet en is alleen van toepassing als het je overkomt, en dan ben je blij dat ze dit al hebben getest bij de bandenfabrikanten zodat dit het verschil kan maken tussen leven en dood bijvoorbeeld
Ach kom nou, als de situatie er écht toe doet dan rij je zo'n kindje wat tussen de auto's door de straat op rent met Conti's ook gewoon omver hoor. Sommige doen alsof je niks kan overkomen als je voor 600 euro rubber onder je auto zet. Ik ben benieuwd of er ooit onderzoek is gedaan naar de samenhang van verkeersongelukken en het merk/type banden, dát zouden gegevens zijn waar je een conclusie uit kunt trekken. Al die loze kreten kan ik niet zoveel mee, zeker niet als het van de tegenstanders van stretched banden komt, lekker makkelijk om iets af te keuren (nogmaals) zonder gegronde redenen.

Quote:
Originally Posted by VWJYI
Geen idee hoe hard jullie een beetje rond een rotonde of iets dergelijks rijden, maar schijnbaar niet hard genoeg....
Ahja, nu snap ik 'm. Als dit de insteek is van je deelneming aan het verkeer dan hoef ik verder niets meer te zeggen lijkt me.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote