View Single Post
  #26  
Old 28-01-2015, 17:27
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Heb je hier onderbouwing bij dan, feiten, voorbeelden..

Ik heb op 185/35 Nankang op 8j rondom 200+ gereden op de Duitse snelweg zonder problemen. Hoe pak je een bocht rap op de snelweg trouwens? Beetje stretch of een wat minder merk dan Continental kan echt geen kwaad hoor

Precies

Dus ook mensen die stretch tof/mooi vinden, en dat heeft niks met 'scene-punten' te maken, alleen het gebruik van die term al...

Ik heb idd de wijsheid niet in pacht maar het lijkt mij dat als een gerenomeerde bandenzaak het niet eens wil monteren ivm oogpunt veiligheid dit toch wel iets zegt of niet soms?
Bandenmerken adviseren ook niet voor niets een bepaalde velgbreedte voor de specifieke maat in kwestie?,ik heb juist begrepen dat men getrokken banden zou gebruiken bij driften omdat ze juist beter "glijden,, hierdoor.
Omdat ik hier een bepaald oordeel over hebt wil niet zeggen dat ik iemand wat dat betreft niet in zijn waarde zou laten
We hebben het hier toch over een discussie in het algemeen,ik speel het niet bij iemand op de man af,men moet zelf weten wat ze monteren
En met "scene punten" weet jij net zo goed als ik dat je minimaal zespots porsche klauwen rotiforms of rennsport wielen moet hebben om er bij te horen
Reply With Quote