Na aanschaf ben ik als eerste alle vacuumslangen gaan vervangen, er bleken er gewoon een paar te ontbreken, verkeerd aangesloten & poreus te zijn. Dit geldde ook voor een aantal benzineslangen dus meteen meegepakt.
Ook was het luchtfilter en benzinefilter niet bepaald fris meer en kostte de kop ook niet. Na een tijdje te hebben rondgereden begon ik het wiellager rechtsvoor te horen. En kwam ik achter een klein rot plekje dat weer netjes gemaakt is en weer jaren vooruit kan.
Na 2 maanden met hoogtevrees gereden te hebben is de golf een heel eind omlaag gegaan met een schroefsetje met nieuwe toplagers en zijn er BSA Motorsport velgen onder gekomen in de maat 16 inch met getrokken banden.
Maar die moest eind van de zomer nog lager achter, aangezien hij eerst dook.
Zo is ook de uitlaat vervangen en nog een paar dingen (even alles opgesomt):
- Alle vacuumslangen (goed aansluiten, leggen en vervangen)
- Alle benzineleidingen met benzinefilter
- Tankbeugels (verrot)
- Klein rot plekje weer strak gemaakt
- Schroefset
- BSA Motorsport 16 inch (165/45-16 getrokken banden)
- Uitlaatsysteem van voor naar achter
- Rembekrachtigingsslang
- Hoofdremcilinder
- 1 Wielremcilinder
- Vloeistof + ontluchten
- Ontsteking goed afgesteld
- Luchtfilter
- Geluidsinstallatie
- Dakdragers (+ skies & skihouders voor in de winter)
- Ruitenwissers
- Ruitenwissermotor achter
- US Lights
Vast nog wel wat vergeten!
2015
- Spatborden voor spuiten (andere kleur dan de auto, andere tint)
- Remklauwen & trommels blauw maken
- Verder omlaag
- Oldskool mistlamp eronder voor
- Wielkasten voor rollen (voorspuiten uiteraard)
- Eindbuis einddemper verlassen (dikkere eindpijp schuin omhoog)
- Kleppendekselpakking
- Op den duur andere velgen
En komen vast nog wel een paar dingen op! En uiteraard meetings bijwonen!
