View Single Post
Old 12-01-2015, 14:24
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Gisterenavond weer terug gekomen van de Autosport International Expo in Birmingham.

Dit is toch wel Europees mooiste Motorsport Expo en waarvan dit de 3e keer was dat we hier heen zijn geweest.

Voor als jullie de foto's willen zijn kan je kijken op de volgende link:

DutchBuild Site

DutchBuild FB

De eerste dag (Vrijdag) is alleen toegankelijk voor bedrijven is is voornamelijk alleen productgericht.

We hebben daar weer veel mooie dingen gezien, ideën opgedaan en nog wat moois gekocht voor deze Golf ook nog

Ik heb daar een complete pedalbox gekocht met reservoir, cilinders, stelknop enz van tilton:

De pedalen zijn hier nog niet voorzien van het zwarte gripspul wat er los word bijgeleverd en er nog opgeplakt moet worden:

Omdat ik voor deze auto serieus verder ga met de 16V motor, was ik op zoek naar een goed inlaatspruitstuk met 8 injectoren enz.
v. Kronenburg heeft de CNC gefreesde Airboxen niet meer en ik kon wel een 2e hands systeem kopen, maar was niet helemaal naar mijn zin.

Op de beurs heb ik gesproken met Jenvey en zij zijn berijd om een set op maat te maken voor mij.

Dit is de airbox die zij gebruiken, maar word dan andersom gemonteerd:

Het inlaat spruitstuk krijgt 1 rij injectoren voor in en er worden injectoren achterin geplaatst die dan inspuiten rechtstreeks in de airhorns die in deze airbox zitten. Deze zien er zou uit, maar deze is eigenlijk voor de 5-cilinder en is dan met 1 cilinder minder:

Hij is dan met 1 enkele gasklep:

Reply With Quote