08-01-2015, 15:10
|
Volksforum Donateur
|
|
|
|
Ik begrijp de gedachte achter Dapper wel, maar dat meeloop issue is echt niet iets typisch Nederlands hoor. Die hele sticker plakkerij is een wereldwijde marketingtruc die inspeelt op 'erbij willen horen'. Koop iets van Apple en je krijgt er 2 stickers bij, koop een GoPro en je krijgt er 3 stickers bij. Wat moet ik ermee? Ik wil bellen en filmen, geen stickers plakken en laten zien dat ik een iPhone heb (net als >50 miljoen anderen...) Maar kennelijk zijn mensen hier toch erg gevoelig voor. De toegankelijkheid van social media is daardoor naast de grootste succesfactor ook meteen de achilleshiel, de oorspronkelijke gedachte / doelstelling van bijv. Dapper kan zomaar om zeep worden geholpen.
Wat mij betreft hoeft kwaliteit zich niet te bewijzen met een voorruitvullende sticker. De knappe mevrouwen die ik op die facebook pagina zie, hebben immers ook geen Dapper tattoo op de kont...
Nu on topic: 1000 pk in je beemer, dat is pas dapper !
En die 6 serie is idd top zoals ie is (denk daar nu eens een grote sticker op, is t gelijk een een enorm foute bak)
|