View Single Post
Old 05-01-2015, 17:42
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Mtdi
De meeste mensen beginnen klein.
Veel met een cross auto, je doet eerst ervaring op maakt eens een klapper, maar als je als beginnend rijder je mooie auto kapot rijd/of word kapot gereden ben je verder en langer van de baan.
Kan je enkele hele mooie voorbeelden geven;
Jos bruininck van JB Autoservice; begonnen met een Caddy 1 sprinten rijd nu met een mooie Golf5 cup auto.
Ronald Morien; eerst crossauto's, via zelf gebouwde weg/race auto's naar mooie raceauto's.

Hoe veel mensen van 50+ zijn er wel niet die dan pas beginnen met racen omdat zij dan pas het geld en/of tijd daar voor hebben.

Ik heb aan autocross gedaan 20 jaar geleden en is echt geen goed voorbeeld om te kunnen gaan racen

Als ik wilde racen had ik dat al lang eerder gedaan. Het geld is er wel, want het hoeft echt niet veel te kosten, maar ik had er nog geen zin in en ik had andere prioriteiten die ik belangrijker vind.

Ik sleutelde altijd liever dan dat ik reed/rijd. Ook het geld steek ik liever in gereedschap en techniek dan dat ik het opmaak aan racen. Nu ik elke dag alleen maar sleutel begin ik meer zin te krijgen om ook eens te gaan rijden waardoor ik het wel eens wil gaan proberen.

De kinderen van ons zijn nu wat ouder waardoor ik wat makkelijker weg kan.
Het gezin en bedrijf gaan ten alle tijden voor de hobby.

Het zit hem bij mij niet zo zeer in het geld, maar in de tijd, prioriteit en zin.

v.Kronenburg bouwt race-motoren en racet toch immers zelf toch ook niet.

Wat is dan klein beginnen als het niet om het winnen gaat. Ik zou graag willen gaan rijden met een auto die ik zelf heb bedacht en gebouwd om zo te kijken hoe ver we hier mee kunnen komen. Thats all

Voor het serieus willen meedoen had ik beter een Supercopa kunnen kopen om hier races mee te gaan racen. Is veel goedkoper, zou er verder mee kunnen komen, maar is helemaal niet wat ik wil.

Kijken hoe ver we kunnen komen met bv een zelf gebouwd Golfje mk2 vind ik een veel mooiere sport
Reply With Quote