View Single Post
  #300  
Old 28-12-2014, 02:57
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Uhmm weet niet waarom iedereen denkt dat ik binnen 1400 km die koppeling eruit gereden heb, die zat er al in sinds 2012 en is ook een SPEC

SACHS race heb ik persoonlijk een slechte ervaring mee, had ik in de 306Turbo, kost ook dik 600+ euro en gaf er de brui aan bij 380 nm zit zoveel onderscheid in de SACHS race koppelingen, een de wereld marge en de andere gewoon niets

XT MOTORSPORT vraagt 800+ euro voor een SPEC 3 plus voor een vr6, Duitsland kost ie 600.
De normale stage 3 heb je al voor 3 nog wat, en zijn 2 totaal verschillende koppelingen.
Mooie van de STAGE 3 plus is dat het een volledige plaat is, dus geen aan/uit koppeling en niet te vergelijken met een 4 puck of zelfs 6 puck.. schakelt/koppelt gewoon als oem.
Koppeling moet je ook inrijden, zeker met een carbon frictie plaat... wordt nog wel s vergeten en dan kun je binnen notime een koppeling vernaggelen.

Ga het vanzelf zien wanneer de bak erachter vandaan komt ,misschien de plaat dan eindelijk op of wel een lekkende krukaskeering of priseaskeerring.
0.8 bar houdt hij nog prima... zal zon 280/300 pk zijn... maar standje 1.6 bar vindt hij echt niet lekker meer en dan staan er wat meer ponies te trappelen dan 300
Ben zelf niet echt fan van een mk3, maar we maken er wel wat stoers van
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote