View Single Post
Old 25-12-2014, 11:55
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Joey053
Lurk allang mee op dit forum en vooral de Dutchbuild projecten vind ik mooi om te bekijken.
Maar ik vroeg mij gelijk af of je dit blok wat je van Morien hebt gekregen(die zij weer op hebben gebouwd) zelf hebt nagekeken.
Want straks hebben ze het weer op dezelfde manier gebouwd en gaat hij weer na +-200km kapot.
Was van plan om mij pas tegen de zomer aan te melden wanneer ik een golf 1 ga kopen om te hobbyen, maar naar aanleiding van dit topic toch maar wat eerder gedaan.

Je hebt hier een goed punt. Het liefst zou ik hem uit elkaar trekken en zelf weer opnieuw in elkaar zetten, maar aangezien de schade al heel erg groot is voor mij, heb ik zo veel mogelijk nagekeken zonder de motor helemaal los te trekken. Ik ga er van uit dat zij nu hun best hebben gedaan aangezien mijn kennis een goede vriend is van Morien en hier ook helemaal niet blij mee is.

Alles is eerlijk vervangen met nieuwe originele onderdelen zoals de krukas en de Carrillo drijfstangen. Een 2e hands krukas had ook voldaan mits deze helemaal in orde is, maar toch zit er nieuw in waardoor ik er wel weer vertrouwen in heb.

We gaan het binnen een paar weken meemaken en geloof maar gerust dat de eerst paar honderd kilometer spannend zullen zijn
Reply With Quote