Quote:
Originally Posted by JerryGT
Helaas heb ik ook al diverse malen slechte ervaringen. Hou er niet van om een bedrijf zwart te maken oid. Maar een dsg bak die na 3x terug nog niet goed is en een gereviseerde 1.4 16v waar de olie uitloopt vind ik ook niet heel netjes.
Maar het werd wel netjes opgelost in mijn geval gelukkig!
|
Dat maakt voor mij juist het grote verschil
Een fout maken is menselijk, maar een fout maken, niet toegeven en naar een ander wijzen terwijl het toch wel erg duidelijk is, vind ik heel erg.
Bij elk bedrijf gaat er wel eens wat mis. Het verschil van kwaliteit zit hem dan ook in hoe dit word opgelost.
Gaat er veel mis, dan kan je denken aan onkunde, maar dan nog steeds is een goede service veel waard.
Als er bij jouw veel is mis gegaan en dit bedrijf heeft goed geholpen, zullen zij dit ook in hun portemonnee voelen en er flink van balen.
Het zegt wel iets over hun inzet met het feit dat zij alles zo goed mogelijk doen willen ,maar wat niet wil lukken, verkeerd hebben ingekocht of te maken hebben met verkeerde toeleveranciers enz.
Zij zijn dan ook de gene die er van zullen leren omdat zij dit niet vaker willen laten gebeuren. Dit omdat zij dan hard achteruit zullen boeren door dat deze service hun te veel geld kost. Om te kunnen blijven bestaan, zal zo'n bedrijf beter moeten worden of moeten stoppen met het verlenen van deze service.
In zo'n geval zou ik een bedrijf nooit naar beneden halen omdat zij een eerlijke kans verdienen om zich te kunnen verbeteren.