View Single Post
  #50  
Old 24-12-2014, 13:26
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Bedankt voor het compliment KennyH

Er zijn er een aantal die het leuk vinden om een discussie te voeren inclusief mijzelf, ik hoef niemand te overtuigen, althans dat is niet te insteek. Maar als een discussie op gang blijft dan doe ik daar (in sommige gevallen) graag aan mee. Als je het nou niet leuk vind om mee te discussiëren dan is dat een keuze, maar reacties posten die niks met het onderwerp te maken hebben die mag je dan ook wel achterwege laten, voegt niet echt iets toe.


@Rinus: in de klassiekerwereld zijn er meer dan genoeg auto's die je destijds nieuw had willen kopen inderdaad, maar dan moet je dat wel kunnen opbrengen en je moet hem eigenlijk dusdanig lang (stil) laten staan dat het weer geld opbrengt. Maar realistisch gezien verlies je altijd een hoop geld als je een nieuwe (betaalbare) auto koopt.

Ik vind zaken als Auto Leitner altijd tof om in de gaten te houden. Als je bijvoorbeeld deze 924 GTS Club Sport ziet. Extreem zeldzaam (1 van de 15, toevallig 2 weken terug nog een exemplaar gezien in het Porsche Museum in Stuttgart), slechts 5.000km gelopen.. dát is geld waard. Maar waar zo'n auto ook is gebleven de afgelopen 33 jaar, er is praktisch niet mee gereden. En zeg nou zelf, ga jij voor een hele hoop geld een nieuwe auto aanschaffen om er vervolgens niks mee te doen, 30 jaar lang, in de hoop daarna winst te maken?

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Misha kent de scene vrij aardig denk ik. Hij valt niemand persoonlijk aan en schetst even hoe volgens hem de markt voor vw-tjes nu in elkaar steekt, dan kun je je persoonlijk aangevallen voelen, maar da's werkelijk onterecht.
Spijker op de kop!
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote