View Single Post
  #8  
Old 21-12-2014, 11:31
Jims's Avatar
Jims Jims is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 74
Default

Auto is hard, alleen heb ik twee gaten in de achterste wielkasten, krik punten hebben niks, dit was voor mij zeer belangrijk dit ik niet te veel carrosserie werk had.

Over de remmen heb ik alles overwegen, van G60, Audi dubbel zuiger, Brembo Cupra, 996 remblauwen, en heb uitijndelijk gekozen voor 16V 256mm voor twee reden.

Ten eerste wil ik flexibel zijn kwa velgen keuz, bvb met de ATS'en passen de G60 klauwen niet.
Ten tweedde, remmen moeten zo licht mogelijk zijn ivm met het gewicht en het vermogen van de auto, het is dus niet nuttig om show remmen hier op te zetten, auto gaat toch geen 200pk worden.


Achterste klauwen zijn ook gereviseerd



Alles klaar:




Voorste subframe is klaar met nieuw silents bloks




Stabi stang en zwarte PowerFlex rubbers:




Subframe terug in plaats, had geen kleiner krik



Achter frame rubbers:



Terug in plaats:









Voor, ophanging blijt totdat de auto word gekeurd:



Hier, de twee laatste uitlaat collector's van G-Werks die nu niet meer bestaat. G-Werks maakte toen ook Syncro collectors.

Collector buizen zijn 4mm dikker dan op een Supersprint collector (of welk ander merk dat op het markt bestaat)




Algemeen view:

Reply With Quote