07-12-2014, 14:52
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Richard
En altijd maar weer dat eeuwige commentaar. Er word hier een gratis service verleend voor adverteren. We doen als team ons best om alles goed te keuren en dit is geen betaalde baan. Wel is de verwachting van de heer Erik Baas dat men alla minuut voor hem klaar staat. Mocht het grote haast hebben, dan kan je via een betaalde verkoopsite dit ook proberen. Hier zijn jullie, maar ook wij als mods gebonden aan verkoopregels.
Misschien iets meer geduld hebben voor een gratis service, ipv een gegeven paard in de bek kijken en overal op klagen.
|
Onzin, lees eerst eens wat ik al eerder schreef: "Weet je, ik heb alle begrip voor de redenen achter deze werkwijze, en ook voor het feit dat er niet 24/7 een mod klaarzit om advertenties te keuren, maar je moet toch toegeven dat dit voor de gebruikers geen waarde meer heeft?"
Wat mij in dit geval stoorde was dat mijn advertenties tot heel laat in de avond verborgen bleven, terwijl die van anderen al uren eerder goedgekeurd werden. Je schreeuwt wel hard, maar je vergeet me uit te leggen hoe dát dan komt.
Ook sla je jezelf flink op de borst over de "gratis service" die je verleent, maar weigert in te zien dat de waarde hiervan voor de gebruikers tot het nulpunt aan het dalen is!
PS.: Dit was niet eenmalig, de vorige keer dat ik een advertentie wilde plaatsen gebeurde dit ook al.
|