View Single Post
Old 05-12-2014, 22:32
RedGolf2 RedGolf2 is offline
Forum Newbee

Default Vraagje aan Golf 2 bezitters i.v.m kachel

Hallo,
Ik heb iets minder dan een jaar geleden een golf 2 1.3 gekocht en tot nu toe met zeer veel plezier in gereden, maar aangezien de koudere maanden aankomen ben ik toch tegen een probleem aangelopen. De kachel wordt erg langzaam warm (in ieder geval naar mijn mening) dit duurt zo'n 10 min en dan wordt hij inderdaad wel goed warm en dan wordt het ook aangenaam. Ik heb dus geen problemen met de warmte zelf maar de duur van het warm worden, ik wil dus vragen aan andere golf 2 bezitters hoelang het bij jullie ongeveer duurt voor de kachel om warm te worden. Ik ben nog een vrij nieuwe auto bezitter en weet er dus nog niet veel vanaf. Alle hulp is welkom.
Een maat van mij van mij rijdt bijvoorbeeld voor alledaagse dingen in een seat arosa (ik weet dat het bouwjaar tussen deze auto's ongeveer ~10 jaar verschillen) en bij deze auto is er na 30sec tot 1 min warme aangename lucht.

Heb trouwens verschillende threads bekeken , maar ik ben geen thread tegen gekomen die hetzelfde ervaart. Alleen mensen die problemen hebben waardoor het helemaal niet warm wordt of dat een paar standen het niet doen.

(sorry voor de lap tekst)
Reply With Quote