
29-11-2014, 22:51
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,994
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
nu is het wel zo dat in 99% van de nederlandse gecertificeerde schadebedrijven zelden of nooit meer doodsklappers of kop-kont gerepareerd worden...
daar kunnen ze niks meer aan verdienen..het uurloon te duur en de dagwaarde te laag..
dus de kans dat dit gedaan word tegenwoordig (cut n shut) is eigenlijk te verwaarlozen..
dat dit nog wel gebeurd in Polen ofzo ,dat geloof ik wel degelijk..of ergens bij een hobbyist in het schuurtje..het zou zo maar kunnen...
echter is dan het resultaat er bijna altijd naar..
|
Exact wat ik bedoel, de kans dat zo een cut and shut gedaan wordt door een bekwaam bedrijf is klein.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|