View Single Post
  #21  
Old 27-11-2014, 18:11
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by René
De 20VT Golf is nog niet klaar, maar dat wist je wel Ik heb inderdaad een 312mm Audi TT set gehad, die pasklaar gemaakt was voor de Lupo, maar ook die set was erg zwaar in gewicht.

Daarom heb ik die remmenset verkocht en heb ik voor de Golf een set G60 remmen gekocht (280mm). Hiervoor ga ik een set remblokken kopen die beter zijn dan origineel. Ik ga beginnen met EBC yellowstuff..en mocht dat niet voldoende zijn, ga ik betere blokken kopen.

Misschien ligt het ook wel aan de remtechniek van mensen dat de oorzaak is van het blijven faden van de blokken. Hard en kort remmen is de truc....zodat je ze kort maximaal belast en daarna dus weer op het gas kan waarna ze de kans krijgen om af te koelen.

Maargoed...ik neem aan dat de meeste dat wel weten?

Nogmaals, ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan het me niet voorstellen dat men met zulke remmensets en goede blokken last blijft houden van fading.

En inderdaad...het lijkt wel altijd mooi zo`n gevulde velg. Maar dat is niet de hoofdreden om een upgrade te doen hoop ik


maar waarom wel een upgrade naar g60 remmen? Heb hier een achterbuurman die met zijn m1 de bmw performance schijven en klauwen binnen 2 dagen in de fik had op straat gebruik. Ik zal hem je tip meegeven..

als je snel accelereert wil je ook snel de-accelereren. en als je dan hard remt ( ja dat weten de meeste hier wel ) dan is het na een paar keer gewoon op met het standaard spul.

Ik zou zeggen probeer het eens ( rijd eens met een wagen met grote remmerij) en vorm dan je mening. Want heb het idee dat de mening nu gebaseerd is op je eigen ervaring met standaard spul.
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote