View Single Post
  #6  
Old 26-11-2014, 23:02
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

Quote:
Originally Posted by René
Naja, ik kan me nog een topic herinneren op Driving Fun van iemand die ondanks remdrukbegrenzing tóch teveel remkracht had op de achterzijde. Ik kan me voorstellen dat jij dit probleem ook gaat krijgen, met name door de keuze van de remblokken achter. Misschien was het beter om aan de achterzijde een originele blok te plaatsen ipv een DS2500, zodat je remblok aan voorzijde agressiever is dan die aan de achterzijde.

Maar dat is mijn gevoel erbij iig.....we zullen het zien


Ditzelfde las ik inderdaad ook op het ClubGTI forum, die had achter daarna een blok geplaatst met een hogere temperatuursbestendigheid maar met een frictiecoefficient als een standaardblok. Maargoed het kan hier ivm met de 4wd (o.a. gewicht achter) weer net even anders zijn en je weet het toch pas als je er mee rijd
Reply With Quote