Zoals jullie op de laatste foto's kunnen zien zit de klem bij de gasklep nog niet vast.
De ECU is naar JD geweest voor het vrij laten maken, maar op een 1 of ander manier zag hij de gasklep niet meer.
Na veel testen, bedrading nakijken enz moest het wel in de computer zitten.
Na overleg hebben wij deze auto bij JD neergezet zodat hun dit zelf kunnen zien en testen. Uiteindelijk bleek er iets stuk in de computer en heeft JD er een andere ingezet. Ook hebben zij hem op de bank gezet voor het afstellen tot 4500rpm om hem in te kunnen rijden.
Eindelijk dat hij af was. We hebben nog het 1 en ander afgewerkt en toen deze man de auto op komen halen.
Deze man was in Belgiƫ aangekomen en daar begon de motor te ratelen.
Ik heb afgelopen zaterdagavond de kar er achter gehangen en ben meteen naar Belgiƫ gereden om deze auto weer op te halen.
Eenmaal thuis na 5 uurtjes sturen heb ik hem meteen op de brug gezet om te kijken wat er mis is. Na alles te hebben nagekeken was het wel snel duidelijk dat het in de motor zelf zit. Meteen heb ik gebeld naar waar deze motor vandaan komt. Na overleg gaat deze terug voor garantie en hebben wij hem weer uit moeten bouwen.
Al met al veel pech en heb er ook slecht van geslapen.
Morgenvroeg gaat deze motor terug. Ik mag de motor niet uit elkaar halen omdat zij zelf de diagnose willen kunnen stellen.
Ik kan dit allemaal wel verzwijgen, maar het is zoals het is en helaas gebeuren ook dit soort dingen
Ik hoop dan ook dat hij weer spoedig klaar is zodat we hem weer kunnen inbouwen.
Nog even een filmpje van zoals hij liep toen hij nog in orde was en is hier begrenst op 4500rpm: