Het is maar weer eens tijd voor een update:
We zijn eens begonnen met het aanpakken van een aantal probleempjes, want daar hadden we eindelijk de motivatie voor gevonden:
1. Airride lekvrij gemaakt. Eerst alle koppelingen vervangen en daarna bleken de ringen van de voorkant om de zuigerstang te lekken. Dus deze ook nog maar vervangen.
2. Extra weerstanden toegevoegd aan de remlichten, want deze gaven een foutmelding in het dashboard.
3. ABS/ESP ging branden aangezien de auto uitgelijnd was alleen dit bedrijf had de stuurhoeksensor niet opnieuw gekalibreerd. Dit heb ik dus zelf maar gedaan met de vag com.
4. EGR ook maar even gedicht met plaatjes.
5. Toen kwam het lampje dat de brake pads nagekeken moesten worden. De voorkant was behoorlijk op en toen maar besloten om meteen rondom alle schijven en remblokken te vervangen. Toen kwam ik ook tot de ontdekking dat er al een remupgrade was uitgevoerd. Origineel namelijk 288mm en hier zat al 312mm onder van een w8 of v6 uitvoering.
Voor en na:
Handige en sneller manier om remmen terug te drukken
Daarna besloot iemand om achterin mij te rijden dus weer de nodige schade die binnenkort weer gemaakt wordt.
Dan staat er nog maar 1 dingetje te doen en dat is de comfortmodule aanpassen.
Hiervoor is de seriƫle kabel binnen dus komend weekend op het programma