Quote:
Originally Posted by Area51
Ik zie nu dat je veel tijd hebt gestoken in het schoonmaken van de bodem, maar was bv stralen met droogijs geen optie geweest ?
http://www.skmdroogijs.com/
|
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden
Met koud ijs krijg je de dikkere teer laag er wel uit, maar niet de kit.
Die teer-laag heb je er zo uit en is dan ook het makkelijkste gedeelte om schoon te maken. De kit die in alle hoeken zit is een ander verhaal en is wel veel werk.
Het gaat mij bij deze auto ook helemaal niet om de snelheid, want ik vind het geweldig om s'avonds laat of op een zondagmorgen lekker bezig te zijn met "dom" werk.
Lekker bezig zijn om tussentijd het hoofd leeg te maken en om veel dingen te kunnen overdenken enz. Als ik s'avond laat niet kan slapen duik ik nog graag even de schuur in om dit soort werk te doen tot dat ik zo moe ben dat ik bijna omval
Deze auto is dan ook echt als hobby-auto bedoeld en niet om zo snel mogelijk klaar te zetten. Vooral het bouwen en dingen kunnen bedenken en maken is wat ik erg leuk vind.
Bij een klantenauto moet je anders denken en is het juist belangrijk dat er effectief word gewerkt omdat de uren arbeid van groot belang zijn.