
16-11-2014, 13:29
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
|
|
@ levis, bedankt!
vandaag aan de tellerbak begonnen, moest de snelheids meter nog omwisselen voor de goede, en van de digitale klok (waar ook de mfa op bedient word) het plaatje verwisselen, omdat deze op diverse plekken gescheurd was. ik hoop dat ik het goede heb vervangen want kon niet precies zien wat er nu kapot was.
maar ik vraag me eigenlijk iets af voordat ik hem weer terug in elkaar bouw, de oude meter van de polo heeft een stalen achterframe, en de nieuwe (220km/h) van een gti/gli heeft een plastic achterkant.. maakt dit iets uit? ze passen allebei in dezelfde 'backing plate' maar ik weet dus niet of hij het zo ook echt gaat doen..
verder wil ik de deurklinken opnieuw laten verchromen omdat de chroom laag gescheurd is en er blaasjes op zitten, maar daarvoor moet ik ze eigenlijk wel uit elkaar halen, nu heb ik gehoord dat er een soort pen busjes voor zijn maar is het verstandig om ze uit elkaar te halen? het zijn originele klinken en om nou te zeggen dat ze goedkoop zijn...
gr wessel
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|