View Single Post
  #311  
Old 30-10-2014, 19:07
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Het is weer ven geleden ondertussen.
De gereviseerde G-lader zit ondertussen op zijn plaats, natuurlijk ging het niet zonder problemen.. zo gaat het ook altijd wat had je gedacht

Bij het starten ging alles even goed, tot er een grote plas benzine onder de Golf kwam te staan. Iets mis met de injectoren zou men denken ?

Dus.. de inlaat er uit om bij de injectoren te komen, benzinerail eruit, injectoren eruit.
Terug spanning op de injectoren gezet als deze gedemonteerd waren
.. En ineens geen problemen meer
Het enige wat ik kon vinden was een stekker van de injectoren met slechte bekabeling. Zou dit voor een sluiting hebben kunnen zorgen zodat de injector heeft blijven voeden ??

Dus dat maar vervangen en alles terug opgebouwd..
Toen begon de O-ring van de bezinedrukregelaar te lekken
Iets te ruw geweest bij het monteren waarschijnlijk.

O-ring heb ik ondertussen binnen, die ga ik één van de dagen vervangen en dan maar weer testen










Verder heb ik mij nog eens beziggehouden met alles foto's in het topic hier terug te herstellen. Leuk om zelf nog ééns alles te overlopen nu ik wat minder tijd heb om er aan te werken
__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote