Thread
:
Vw golf mk1 cabrio White edition project!
View Single Post
#
147
26-10-2014, 16:55
wessel97
Volksforum Aandeelhouder
Vandaag de rest van de dingen weer terug gebouwd op de cabbie, er moeten nog wat dingen terug maar dat komt wel, alles op z'n tijd.
de sierlijsten voor de zijkant komen als het goed is morgen binnen dus dan kunnen die er ook nog op.
gelukkig was het droog gebleven vanmiddag dus ff het fatsoenlijke fototoestel meegenomen en goede foto´s gemaakt
de dopjes om voor in de bevestigingsgaten van de bumpers te doen heb ik al, moet ze alleen nog even wit spuiten en dan kunnen die er ook mooi op.
ik vraag me eigenlijk alleen wel een ding af, want als ik zo naar de auto kijk zou ik hem graag nog iets lager willen hebben alleen hoe zit dat met de carterpan? Want bij een gti is dat eigenlijk het laagste punt.. en ingekorte carter pannen zie ik ook nergens te koop dus vraag me af of dat lager gaan gewoon kan?
verder loopt de auto echt beroerd, hij heeft het tot nu toe gewoon goed gedaan en sinds dat hij terug is van de spuiter loopt hij echt heel slecht. ik weet niet of de motor veel stof heeft lopen happen bij de spuiter, maar koud heeft hij veel moeite om zichzelf draaiende te houden, soms valt ie gewoon terug naar 250toeren, en als hij warm is gaat ie dansen..
iemand die weet wat het kan zijn? ik dacht zelf de injectie maar daar zijn ze niet aangeweest dusja...
gr wessel
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
wessel97
View Public Profile
Send a private message to wessel97
Find all posts by wessel97
Add wessel97 to Your Buddy List