Quote:
Originally Posted by RamonR
Heb je je brandstof fijn filter al eens vervangen, dat is dat cylindrische filter aan je brandstof pomp unit.
Verder zit er ook nog een zeef rond de pomp zelf en nog een zeef in de tank aan de opvoerpomp, als deze vuil zijn dan krijgt ook alles erg veel moeite.
Als ze er vuil zijn dan draai je je nieuwe brandstof pomp naar de klote en die kosten toch mooi 300 euro ongeveer.
|
Ik heb de filter vervangen en de zeef helemaal proper gemaakt.
Ondertussen draait de motor stationair zonder problemen.
Rijden lukt ook maar bij 3000-3500 toeren houd hij in.
Heb hem nu binne gedaan bij iemand die de K-jet van men broer heeft afgesteld dus ik hoop dat hij met een oplossing komt
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb opvoerpomp in de bak gecontroleerd en deze is OK, nieuwe drukpomp onder de auto incl nieuwe filter en propere zeef.
Luchtweger proper gemaakt en terug afgesteld zodat deze netjes vrijbeweegt.
Nieuwe injectors, geven mooi sproeibeeld en juiste opbrengst.
Warmte draairegeling OK.
Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat mijn koudstartverstuiver open blijft staan of dat er ergens valse lucht aankomt.
@ramon artikel nummer moet ik eventjes nakijken maar is dezelfde pomp als bij een 16V. Ik heb een EV met dikke benzinepomp eronder (model "86)
Ik heb mijn pomp besteld bij Bolu =>
deze pomp
Grtz Jel