View Single Post
Old 20-10-2014, 16:24
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by PvdP
Weet je zeker dat dit geen opgelapte koets is , en zo ja, hoe kom je daar dan achter vraag ik mijzelf af.

Kun je dit ergens checken?

Ik weet niet waar dit op slaat, want het is voor mij op de foto's al te zien of hij opgelapt is of niet.

Ook is dit duidelijk te zien aan het chassisnummer wat er niet in zit, net als de aankoopfactuur die hier bij zit uit 94.
Verder kan je het zien aan het plaatje wat voor in de neus gepopt zit omdat hier een bestelnummer/onderdeelnummer op staat ipv de barcode enz enz.

Het is voor mij niet de eerste die ik heb gezien en heb gekocht. Wel is dit de mooiste en de meest complete die ik ooit gezien heb. Ook uniek dat ik hem van de persoon heb gekocht die hem zelf nieuw heeft gekocht in 1994 ipv dat hij al diverse eigenaren verder is.

Ik werk al 20 jaar aan de mk2's en heb al heel veel langs zien komen en gekocht/verkocht enz.

Ik heb hier zelf geen doel voor, maar heb hem gekocht omdat ik deze kans waarschijnlijk niet weer zou krijgen. Ik zal hem waarschijnlijk weer verkopen, maar voorlopig is hij van mij
Reply With Quote