
13-10-2014, 19:34
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
|
|
Quote:
Originally Posted by roka
Oké duidelijk,
mijn ecu stuurt 1 relais niet aan, massa geschakeld, en dit signaal is niet constant.
Hiermee bedoel ik dat dit signaal soms op dat relais blijft staan als de auto al van contact af is. Dus er zijn meerdere parameters die er voor zorgen of dit signaal word onderbroken of niet..
Ik heb diverse trucjes geprobeerd maar hij blijft er een foutmelding op geven.
Het is geen probleem, ik heb al een 2/3 duizend mee gereden, maar ik kan er slecht tegen dat het motorstoringslampje elke keer weer aan gaat.
Overigens heb ik nog geen enkel probleem met mijn R achterdiff, ik merk er verder niets van en de omwentelingen/overbrenging van een RS en R diff zijn gelijk dus ik denk dat het wel goed zit.
Ik dacht dat die Bosch ecu een vervanger was voor de originele ecu...jammer haha.
|
Ik dacht dat er een verschil van overbrenging was tussen de RS3 bak die je nu hebt en het R20 Achterdiff. Als deze dezelfde overbrenging hebben is er niks aan de hand en zal alles prima werken.
Ik zal het in de gaten houden voor wat de ECU betreft !
|