Dank u, het wordt wel wat die ouwe golf...
Gisteravond nog even met de koplamp bezig geweest, funnel maar weer blank... moet dit eerst op de auto zien, want hij lijkt nu optisch groter dan de koplamp zelf..maarja dat zien we dan wel.

VR6 grille logo matzwart gemaakt, want chrome hoort in de kliko :tu:

Stuk carbon in de blank gezet, daar ga ik een din meterpaneeltje van maken

Tja metertjes, aangezien ik nu een AEM Truboost controller heb en die ook gebruik als boostmeter (digitaal) en een digitale EGT meter.
Wil ik alles netjes erin hebben, EGT meter zal ik een carbonnen paneeltje voor maken en een plekje zoeken, de AEM Truboost controller wil ik in 1 a stijl meterhoudertje hebben ala dit.
Aangezien mijn olietemp etc het in de MFA niet meer doen, wil ik dus op de plek van de radio gewoon 3 netjese metertjes hebben,geen kermisattracties waar je gewoon een zonnebank bruine kop van krijgt in het donker qua verlichting.
Heb met mijn stomme kop mijn 3 nieuwe VDO metertjes laatst net weggegeven, stom! alles van AEM is leuk, maar 240,- voor een AEM olietemp metertje gaat me wat te raar, dan ben ik nog eens 500 euro kwijt om leuk 3 dezelfde AEM meters te hebben.
Dus gewoon deze netjese VDO achtige metertjes gekocht,olietemp krijg ik morgen binnen, geen fastandthefuriousfullsweepflybyglowledneedlesenpie pjesentrucjes, gewoon oldskool duidelijk zonder die spleetogen bullshit.

Ook sterk aan het nadenken om een 2e dash te scoren en die te laten flocken, had ik in de 306 ook en dat is echt super geil... alleen k*t werk om te doen..