25-08-2014, 20:44
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by yuli
Nee idd maar wat je er ook aan doet, financieel is het een gebed zonder einde. Het gaat er gewoon om, waarop loop je sneller leeg. Zeker als je op een gegeven moment er nog wat voor terug wil zien moet je tegenwoordig heel goed keuzes maken.
Je moet voor jezelf bepalen of je het waard vind om het te doen.
Ik las afgelopen weekend in de krant dat de auto inmiddels "de heilige koe status" heeft verloren. Heel veel jongeren in de steden hebben geen auto meer en zien het niet meer als status symbool, gaan liever met de fiets naar het werk of stad i.v.m. parkeer ongemakken.
Zelf heb ik onlangs na 10 jaar corrado gereden te hebben de knoop doorgehakt en ben met de corrado gestopt en verkocht. Ik moet zeggen het lucht op en geen spijt van. Daarnaast ken ik genoeg die er behoorlijk wat in hebben geinvesteerd ook maar wat graag mee stoppen.
|
dan ben ik denk ik een uitzondering, want voor mijzelf vind ik een auto toch echt een status symbool.. ik vind het gewoon leuk om iets te hebben wat iemand anders niet heeft.
het kan misschien ook komen omdat ik een ontiegelijke hekel heb aan het openbaar vervoer. elke keer als ik met het openbaar vervoer ga, stap ik of op de vereerde plaats in, of ik mis de bushalte waar ik uit moet stappen, of ik verlies het kaartje, ik fiets eerlijk gezegd nog liever door de zeikende regen dan dat ik met het openbaar vervoer ga. het is gewoon niet weggelegd voor mij 
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|