View Single Post
  #600  
Old 06-08-2014, 09:05
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default



De splitter zit achter de bumper vast aan steunen die aan m'n auto gelast zijn. Verder zit hij met een paar boutjes aan de vr6 lip vast. Dit is een testversie van multiplex. Later komt er ander materiaal.

Het is de bedoeling dat ik op de splitter kan staan, dan is ie stevig genoeg



Wat ik ook nog ga doen is roosters/gaten in de motorkap maken. Dit heeft een reden:
Mijn onderkant is vrijwel dicht. --> de lucht die aan de voorkant binnenkomt via de bumper/radiator etc. kan bijna nergens meer heen. Gevolg is drukopbouw in de motorruimte en dat wil ik niet! Ook kan mijn motor z'n warmte nergens langs kwijt omdat die opgesloten zit in die ruimte.

De enige oplossing (zonder drastische carrosserie aanpassingen) is ventilatie in de motorkap maken. Hierdoor kan de warme lucht en druk onder de kap weg

Hier had ik in eerste instantie helemaal geen rekening mee gehouden (best dom eigenlijk ) maar kwam dit probleem tegen over verschillende trackforums. Ik zag mensen die getest hadden met een temperatuurmeter in de motorruimte, en deze was aanzienlijk lager na de motorkap ventilatie.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote