Het is en blijft een top event.... maar inderdaad wat ik hierboven las ervaren wij ook.
Na aankomst door een norse 'verkeersregelaar' gewezen op een plekje, met een 3 deurs kon je nauwelijks uitstappen zo strak moest het allemaal.
Ik boek geen hotel, en steek niet zoveel tijd in een auto, om alleen de neus te kunnen laten zien. Dus zodra deze beste man verdwenen was met zn scheidsrechterfluitje zelf maar creatief bezig gegaan om de auto anders te zetten.
Waar ik me ook elk jaar weer aan stoor, is het aantal auto's dat volledig origineel is + extreem ranzig. Ok niet iedereen heeft het zelfde budget, maar neem in ieder geval de moeite om m te wassen.
De Opel Speedster, Subaru Impreza en meer (allentotaal stock) irriteerden me wel, je word strak op een plekje gewezen om ruimte te sparen, maar laat dezen wel toe.
De Mercedessen / BMW's / Skyline stoorde ik me dan weer niet aan, dit zijn toch wel auto's uit de 'scene' en die de meesten kunnen waarderen.
Het afval waar iedereen het over had kon je niets aan doen, er hingen her en der een vuilniszak, maar die werden niet vervangen toen ze vol waren waardoor er op sommige plekken rondom die zakken een vuilnisbult onstond, en de wind verspreidde dat vanzelf wel.
Verder wel een top dag gehad, van 08u tot ong 15.30 gebleven en voor het derde jaar op rij goed verbrand. Eerste foto van onze kant:
De rest volgt op onze facebook:
http://www.facebook.com/vagaddicted