30-07-2014, 21:32
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Om te beginnen, die groene handelaarsplaat zie ik niet graag bij zulke autos.
"originele roestbescherming is onaangeroerd maar overspoten" hoe is dit nu te betrouwen? Gebeurt toch vaker dat er ergens een scheurtje komt in die bescherming en er roest onder begint te kruipen? toch zeker met een auto van die leeftijd.. Als je een auto professioneel restaureert dan doe je die oude antiroestlaag er toch af, punt. Het is niet dat je nog iets aan die oude laag hebt als die overspoten wordt he. Voor mij een indicatie voor de rest van het werk dat eraan gedaan is eerlijk gezegd.
Nog iets dat mij echt niet zint, op de foto's zie je dat hij wel echt heel strak staat, nergens een imperfectie in de vormen, of zie ik dit verkeerd??
En dan claimen dat er nergens gelast of geplamuurd is? Sorry mij maak je niet wijs dat je een dertig jaar oude auto gewoon overspuit en dan dit resultaat krijgt... Moest hij nu 4000km hebben en altijd in een schuur hebben gestaan is het een andere zaak maar na 120.000km en dertig jaar is hier en daar wat plamuur toch zeker nodig...
Los van de waarde van het origineel zijn en het jaartal wat blijkbaar dus al niet klopt wordt er ook nog eens gelogen volgens mij.
Beter een eerlijke lelijke auto dan een mooie die achteraf voor teleurstellingen zorgt!
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|