14-05-2005, 07:47
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker
Tip van mij: Werk dan eerst af waar
je aan begonnen bent, ga dan pas met iets anders verder...
|
Ja, ben ik ook zeker van plan.... MAAR:
Ik was begonnen met het bijwerken van twee kleine roestplekjes toen ik die grote gaten tegenkwam. Ik heb toen besloten om een groot deel van het plaatwerk daar te vervangen. Omdat Sjef niet alles op voorraad heeft, heb ik besloten om daar op te wachten. Als ik ga lassen moeten de banken, de vloer en alle panelen er uit. dat wil ik niet een paar keer achter elkaar hoeven doen. dus wachten tot ik al het plaatwerk in huis heb en dan echt aan de slag.
In de tussentijd kijk ik overal waar schade of roest zit hoe erg het is en wat ik er aan moet doen. Dit zijpaneel bijvoorbeeld stond op de nominatie om in zijn geheel vervangen te worden. Nu ik er zo mee bezig ben, is dat wat overdreven. Er zijn een paar slechte plekken maar om nu alles in een keer te vervangen is wat rigoreus.
Quote:
Originally Posted by skywalker
Wat ik begrepen heb is dat je de bus al rijdende op wilt knappen.
|
Ik weet goed waar ik mee bezig ben maar omdat ik inderdaad we willen blijven rijden met de bus. maar ik heb geen zin om meerdere malen de banken er in en er uit. Ik zet de bus over een paar weken neer, ga aan de slag en stop pas als het klaar is, het plaatwerk dan.
zo, een heel verhaal,
Bedankt allemaal voor de goede adviezen, ik heb ze toch nodig!

|