View Single Post
  #13  
Old 20-07-2014, 15:25
DIY DIY is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 69
Default

Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
Nee dat is niet correct.

De sensor die jij in je post bedoeld is de brandstofdruk restdruk sensor.
Is verbonden via een slang met de benzinedruk rail. Wat het ding voor werking heeft is mij nog nooit goed duidelijk geworden. Het is ook altijd het eerste wat eraf ging bij mij. Kan prima.

Op ieder G60 gasklephuis zitten twee micro schakelaars, een voor de stationair stand en eentje voor de volgas stand.
Op de G60 is maar een potentiometer gebruikt, op de CO afstelsensor deze zit in je laaddrukbuis voor de gasklep.


I stand corrected, je hebt helemaal gelijk. Wat ik er van weet is dat ie druschakelaar @1.2 bar (af fabriek) de contacten schakeld. Het doel is me ook niet helemaal duidelijk, al kan ik me inbeelden dat het een soort beveiliging (automatisch kill switch is erge motorschade te voorkomen bij situaties zoals ik hierboven h eb omschreven? Lijkt wel wel zinvol...
Reply With Quote