01-07-2014, 23:05
|
Postwhore
|
|
|
|
Ik zit de hele discussie te lezen en denk maar aan 1 ding,gewoon afschaffen die prijzen shit.
Het gaat in mijn ogen om met zijn allen een leuke dag te hebben en ideeën op te doen en evt uit te wisselen.
Je zal hoe je het wend of keert mensen houden die gewoon met hun dagelijks vervoermiddel het zullen afleggen tegen jongens die er praktisch niet of nauwelijks mee rijden,je zult altijd de discussies blijven houden welke stijl gewaardeerd wordt.
Ik ben ook geweest en ik ben van mening dat een statische meeting niet echt mijn ding meer is,laat mij maar genieten op het circuit waar men tenminste lekker met de auto's knallen,vind ik persoonlijk veel leuker,misschien dat dit met leeftijdsverschil heeft te maken?.
Ik merk gewoon dat de stijl waar ik van houdt bijna niet meer op autoshows te zien is,en dan doel ik op race geïnspireerde auto's,en ja er waren er wel een paar die op dikke ronal racings of bbs rennsports stonden,maar dan werden deze wielen compleet teniet gedaan door achterlijk plat getrokken banden omdat dit nu eenmaal de rage is.
Ik zal heus wel (als mijn auto klaar is) er wat meetings mee gaan bezoeken,en als er dan nog steeds show and shine bestaat voor de lol meedoen,met dien verstande dat er wellicht weinig liefhebbers voor mijn stijl zullen zijn,maar je bouwt toch iets voor jezelf??
|